Dakota for Bottega Veneta

Dakota Fanning'i küçüklüğünden beri takip ediyorum.
Manyakça
filmlerde, hayvan gibi iyi rol yapıyo.
En son Hound Dog'da izlemiştim ki o da süper bi 'filmdi bence.
Şimdi Twilight'ın ikincisi New Moon'da kötü bi' vampiri canlandıracakmış.
İlk filmi, Robert Pattinson'ın "oha çüş, çok yakışıklı" kontenjanından izlemiştim.
İkinci filmi de Dakota var diye izlicem gibi gözüküyo.
Bu arada Little D. bu sene Bottega Veneta'nın güzeli olmuş.
Daha önce de Marc Jacobs'ın Juergen Teller imzalı moda fotoğraflarında rol kesmişti. Bu fotoğraflara ben bayılıyodum. Şimdi blog'a koyup arada bir göreceğim için la la lay lay laaa!
Bu kızın style'ı da biraz daha büyüyünce çok iyi olacak gibi görünüyo, o yüzden ileriki bölümlerde kendisini izlemeye devam edicez.




Dakota for Marc Jacobs

0 Responses to 'Bayılıyorum bu kıza!'

Post a Comment