Eveeeet Met Gala'ya başlıyoruz... En baştan söyliyim ben artık hiçbir yerde daha fazla g*t görmek istemiyorum. Çok sıkıldım o kocaman popolardan. Lütfen. Yeter ya. Herkesi tek tek ifşa mı ediyim burdan şimdi? Bu bir de sadece bu şekilde kalmıyor. Bu bizim sokaklarımıza kadar sirayet ediyor. O yüksek belli, taşlanmış, taytımsı kot pantolonların içine moda oldu sıkıştırıveriyor kızlar o popişkoları.Neyse konumuza odaklanalım zira içerik yoğun.



Öncelikle Kim K ve Kanyeciğimle başlayalım. Kıyafetlerle ilgili bir yorumum yok. Sadece Kanye'nin gözlerine bakmanızı istiyorum. Arkadaşlar Husky köpeği gözü gibi lens takmış adam. Neden diye sorardım ama sormuyorum, hadi bakalım.

 

Bence Madonna artık bitsin. Bu konuyla ilgili fikirleriniz umrumda diil. Artık cidden bitsin. Zaten yıllardır ne yapmakta olduğunu da anlayamıyorum. Hiçbir şekilde yaptığı müziğe de saygı duymuyorum. Bu şekilde delirmesine de. Heh bu kadın ve bu görüntüyle ilgili saygı duyabileceğim tek şey, poposunun normal boyutta olması olabilir. Hepsi bu. Lütfen evine git ve biz yokken delir.




Kızlar. Kızlaaaar! Bu yukarıda görmekte olduğunuz kişi Robert Pattinson'la nişanlı. Ya sen kimsin? Hangi cüretle bu kıyafeti giyip dolanabiliyorsun? Allah affetsin zaten inanılmaz çirkinsin, nasıl bunları giyersin. Donun gözüküyo ayrıca.Hayır hani kafan çok çalışır, bir derinliğin bişeyin vardır diyicem ama o zaman da Robert'la ne işin olur diye sorarım kendime. Neyse zaten çok menem bişey olsan o berbat şarkıları söylemezdin.


Yani birbirlerine dokunurlarken bile tedirgin oluyorum. Hayır Kristen Stewart'tan bu kadar nefret eden biri olarak, şu an yeminle ona mesaj atmamak için kendimi zor tutuyorum. Yani şöyle bir görüntü olabilir mi? Bugün bununla çıkan iki gün sonra Willow Smith'le çıkar. (En azından babası zengin abi)

Şu an siz ikinizden Anna Wintour'un yanındaki kadından iğrendiği kadar iğreniyorum.



Lily Rose Melody Depp... İşte Vanessa Paradis ile Johhny Depp'in kırması. Ya sen kendini ne sanıyosun? Sanki anan baban zorla bayram ziyaretine getirmiş gibi havalar kime? Git evine zıbar sıkıysa. Seni tanıyan zaten 3 kişi var, gelmesen de olur yani böyle surat yapıcaksan. Umrumuzda diilsin.



Ben şimdi Sarah Jessica Parker'a da dil uzatmak istemem. Ama yani olucak iş var, olmayacak iş var.Ve bu hiç olmadı...Bakarken utanıyorum.



Bu kızlardan bir halt olamayacağı nerden belli.


Ulan paparazzileri bitirmişsiniz. Bi dönün arkanızı bakın.Sonra bana neden film teklifi gelmiyo. E gelmez yani daha poz vermeyi bilmiyorsunuz kızlar be. Ayıp.Sizi kaç sene daha genç oyuncu diye satabiliriz ki, kazık kadar oldunuz, öğrenin artık.



Senden de bıktım, feminizminden de, Hillary'nin den de. Ya sen kimsin de böyle gelebiliyosun Met Gala'ya?Ya ayakkabılarınız bile aynı bi de, dalga geçer gibi.O ayran budalası gibi ağzını kapayamayan erkek arkadaşının yanında daha bir normal duruyosun ama böyle normal insanların yanında kabul etmiyorum.Yallah sen de eve, ağlayarak abur cubur ye.



Bak rol arkadaşına. Hiç yakışmasa da bir iyi niyet göstermiş, gitmiş Chanel'den elbise almış. Belki kaç ayda ödiycek parasını ama yapmış yani.

Beğendiklerim de olmadı diil,Kate Bosworth, Bette Midler, Poppy Delevingne, Naomi Campbell bunlar beğendiklerim.Ama gecenin kral ve kraliçesi tabii ki de belli:Jared Leto ve Florence Welch.


Bir sonraki kötülükte buluşmak üzere.




2 Responses to 'MET GALA'YI ES GEÇECEK DEĞİLİZ!'

  1. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2016/05/met-galayi-es-gececek-degiliz.html?showComment=1464542679252#c2658274847002048769'> May 29, 2016 at 10:24 AM

    Yazmamanın sebebini şu sıralar dikkatini çekecek bir şey olmamasına bağlıyorum hayır hayır geri dönüşün bu kadar kısa ömürlü olamaz olmamalı çünkü

     

  2. deniz said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2016/05/met-galayi-es-gececek-degiliz.html?showComment=1481911935023#c7022157680833663785'> December 16, 2016 at 10:12 AM

    ama bişey dicem vanessa'ların kız pek güzel allah için :)

     

Post a Comment