Arkadaşlar, içim dışıma çıkmış kendi hallerimize üzülürken Golden Globes kıyafet yorumları yapmiyim diyorum da, bir noktada da çok doldum, çok sinirlendim bunu da sizinle paylaşmam lazım.

Konumuz Ryan Gosling...Tamam bu şahsı çok seviyorum, La La Land'de ayrıca bayıldım. Hayvan gibi dans etti, piyano çaldı ve daha neler neler yaptı... Canım Ryan, o sevimsiz Emma Stone'un aşırı büyük oyunlarına bile ses etmeden, seti terketmeden efendice görevini ifşa etti. Ha burda duralım, ödülünü de aldı. Aldı da... Ben ödül konuşmasına takıldım. 

Bu şimdi gitmiş ödül konuşmasında Eva Mendes'e teşekkür etmiş. YA NE ALAKASI VAR?
Bak biz zaten senin özel hayatınla ilgili hiçbir ama HİÇBİR şey bilmek istemiyoruz çünkü senin özel hayatına çok sinirliyiz. 


Onu sen kapalı kapılar arkasında yaşa. 
Senin özel hayatını biz hiç anlamadık, çözemedik ve bu konuyla da hiç haşır neşir olmak istemiyoruz. Çünkü Eva'yı sevmiyoruz ve sana yakıştırmıyoruz ki bu konuyu daha önce de konuşmuştuk.

Neyse devam ediyorum, Ryan şimdi konuşmasında diyo ki, şey diyo, ben böyle işte böyle hayatımın en güzel anlarından birini yaşayıp şarkı söyleyip dans ederken Eva evde kaldı hamile haliyle çocuğumuza baktı, üstüne üstlük kardeşi çok ağır bir hastalık geçiriyodu ona baktı... Şimdi tabii ki de Eva çok güzel bişey yapmış. Bir sürü insana bakmış,kötü bir zaman geçirmiş, sonuna kadar haklı.

Haklı da bundan bana ne ya? Ben orda ödül alanları izliycem
sen niye beni bunaltıyosun oğlum?
Pardon o bahsettiğin çocuklar kendi kendine olmadı di mi?
Onları birlikte yaptınız salak.
 Şimdi neden sürpriz bişey gibi annelerinin onlara bakmasını övelim? 


Bu arada Eva o işlerle ilgilenmeseydi de PARDON ama çocuklara sen mi bakıcaktın da çekime mi gelemiycektin? Ya biz sizin kaç paralar kazandığınızı bilmiyo muyuz, Ryan?
Ha, şunu de, "Ben arsızlığımla film çekicem diye,hastalık, zor gün dinlemedim kendimi attım dışarlara coştukça coştum, Eva'yı hastanelerde yalnız bıraktım" de. 

Bunu diyebilirsin, çünkü yaptığın şey onu yalnız bırakmak ve bencil davranmak. Ama bu senin kötülüğün.

Ama bana zorla Eva Mendes'i kutsal bişey haline getirtmeye kalkma, sakın.Çok sinirlenirim, o ödülü kafanda kırarım.

Benim La La Land'i izleme sebebim de Golden Globes'u izleme sebebim de kafamı dağıtmak, anlıyor musun? 
Bir de senin özel hayatını içselleştirip ona mı üzüliyim?

Efendi gibi kaydırsaydın o zaman çekim zamanlamasını? Ya da ben yapamaycam diyip rol almasaydın filmde.

Sen hayvan gibi para kır, ününe ün kat, ödül kazan; bana da konuşma yap ki Eva Mendes'e üzüliyim yok ya!


Üzülmesi gereken biri varsa o sensin bebeğim.
Bold'umdan kork.









1 Response to 'ONA DA MI BEN ÜZÜLİYİM?'

  1. bohemiyav said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2017/01/ona-da-mi-ben-uzuliyim.html?showComment=1523625818709#c5067892983954289504'> April 13, 2018 at 6:23 AM

    burası dünyanın en güzel bloguydu. keşke devam etsen yazmaya.

     

Post a Comment