Gwyneth Paltrow ağustos ayı Amerikan Vogue'una kapak olmuş.
Fotoğrafları da Mario Testino çekmiş.
Bu kadın / kız artık hafif baymakla birlikte hala da belli bi' güzelliği taşımaya devam ediyo.
Bi' de uzun süredir kucağında bebesi olmadan gördüğümüz nadir fotoğraflardan olduğundan saygı yollamak açısından vs.
 Durmadan yemekler, mutfaklar içinde fotoğraf vermesinin nedeni de önümüzdeki nisan ayında yemek kitabı çıkarıcak olması sanırım.
Bu kısmı ilginizi çekmediyse (ki muhtemel) Gwyneth'la ilgili en enteresan şeye yani kendi internet sitesine tıklamanızı rica edicem.



2 Responses to 'HAFİF Bİ BAYIKLIKLA BİRLİKTE KABULÜMSÜN.'

  1. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2010/07/hafif-bi-bayiklikla-birlikte-kabulumsun.html?showComment=1279033340375#c889970216214828104'> July 13, 2010 at 8:02 AM

    Kitapta nasıl tarifler vericek diye merak ediyorum. (Bu "merak ediyorum" un imalı havası beni gıcık ediyo ama kurtulamıyorum)
    Zira yemek tariflerinde kendisi bu hayattaki en antin ve kuntin malzemeleri kullanmakta. Her yemek için hmmm çok basit diyor ama o malzemeler nedir?

    crumbled cotija.
    nori seaweed
    agave nectar.
    green mung bean
    meyer lemon
    Dr. Alejandro Junger’s “Move” powder
    Jicama slivers

    falan filan.

    gördüğün gibi sinirimi savlarımla destekledim.
    herkesin yolu waitrose'dan geçmiyor gwen'ciğim.
    bir de bir kez hediye newsletter'ı yollamıştı.
    "aa bunlarsız yapamazsınız! fiyatları da çok uygun, tanesi 300 dolar!"

    yani ben bu kadının herkesi film yıldızı sanmasından ötürü pek sevmiyi.

    ingiliz kemal

     

  2. http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2010/07/hafif-bi-bayiklikla-birlikte-kabulumsun.html?showComment=1279088934672#c7171498803243596199'> July 13, 2010 at 11:28 PM

    Bu babasının yaptığı yemekleri mi ne yapıcakmış.
    Ya bu kadının öyle hutları var biliyorum. Çok kötü.
    Organikle falan kafayı yedi.
    Bi dahaki post'a emine s. beder'le jamie arası bi mükemmel bi tat yakalayıcam.
    şaka lan nası yakaliyim.

     

Post a Comment