Şimdiiii, benim bi kuzenim var, doğumgünlerinden önce bütün Yalçınkayalar'a (Biz bir aile şirketiyiz) bir liste gönderir. Bu listede de genelde daha Türkiye'ye bile girmemiş olan oyuncaklar falan olur. Biz de çocuğun doğumgününe kadar yemez içmez o hediyeleri bulmaya çalışırız. Bu bizim için bir aile geleneğidir. Bu süreçte ipler iyice gerilir, kavga edecekler eder ve rahatlarız. Ben de bu sene onun için bir liste yaptım. Ona doğumgününde bu yukarıda gördüğünüz nadide barçalardan alırsanız ben bizzat kendisine iletirim. 
Hee eğer 12 yaşında bir erkek çocuğu bunlarla ne yapar derseniz, sevmediği birine hediye edebileceğini düşünüyorum.

Yukarıdaki yavrular sırasıylen şöyle:
Marc Jacobs: 256 Euro / Matthew Williamson 175 Euro / Moschino Cheap & Chic 112 Euro
See by Chloé 270 Euro / See by Chloé 100 Euro / Stella Mccartney 918 Euro 
Alacağınız adres ise besbelli: outnet.com



0 Responses to 'İSTEYENİN Bİ YÜZÜ'

Post a Comment