Biliyorum çok klişe ama bi'yandan da canım çekti.
Sonuçta benim blog'um. Ne istersem yazarım, öyle diil mi?

2009'un en yakışıklı erkeği: Robert Pattinson

of of of off. Dali rolündeyken bile seksi!


2009'un en güzel kızı: Georgia Jagger

Vogue'daki çekimi görenler görmeyenlere.


2009'un en iyi filmi: Anti-Christ

Sinirlerimi bozdun Lars Von Trier.


2009'un en sevilen grubu: The Boy Least Likely to

seviyorum işte var mı diyeceğin?


2009'un en memelisi: Amy Winehouse

hepiniz geçirdiği ameliyattan haberdarsınız umarım.


2009'un en sürpriz aşkı: Arda Turan-Selena

Aylarca best friends forever havalarında gezdikten sonra bir anda Roma tatiline gitmeleri çok hoşuma gitti. Futbolcular ne zaman boş zamanlarında erkekliğin kitabını yazmaktan vazgeçti? Ne zamansa bayram ilan edicem, çünkü her gün "en yakın arkadaşının eski sevgilisiyle nişanlandı" haberi okumuyorum.


2009'un en iyi dizisi: Flight of the Conchords

'Yeni sezonu çekmiceklermiş' haberiyle sarsılsam da hastasıyem pre ulann!


2009'un en seksi aksanı: Avusturalya

Muhtemelen üsttekiyle de ilgisi vardır.


2009'un en leşosu: Ayşe Özyılmazel

Sevmiyorum, sevilsin de istemiyorum açıkcası. Oh be rahatladım.


2009'un en hızlı düşüşü: eda taşpınar

Balmain'den arakladığı modelleri, kendi zımbaladığı kalitesiz kıyafetleriyle o kadar hızlı düştü ki biz bile yetişemedik.


2009'un en sevilen geri dönüşü: bıyık, bıyık, bıyık

love it.


2009'un bana bunlardan alın şampiyonu: luella

hiçbirine hayır demiycem. Alınız.


2009'un en güzel günü: 15 Nisan

Sonuçta benim blog'um demiştim.


2009'un en iyi kitabı: Slam

Nick Hornby, adamımsın!


2009'un en iyi yapılan tatlısı: cheesecake

of course my horse!


2009'un en kötü modası: “Asmalımescit şimdi çok in oldaaa, hadi kızlaaar!”

Sigarayı da yasak ettiler, asmalı'da yürümek zorlaştı derken, bi' de hanım kızların pulları üzerimize dökülmesin diye aksilik etmek zorunda kaldık.


2009'un en style ikizleri: Mary-Kate und Ashley

kimsenin itiraz etmeyeceğini düşünüyorum.


0 Responses to '2009'un en'leri'

Post a Comment