Downton Abbey'nin Matthew Crawley'si Dan Stevens.
Biliyosunuz kendisi için talihsiz bir karar alarak diziden ayrıldı. 
İşte Broadway'e gidicekmiş falan. 
Ve gördüğünüz gibi bayaa bi zayıflamış.
Ve bu beni aşırı derecede sinirlendirdi. 
Neden dediğinizi duyar gibiyim.
Arkadaşlar, ben bu adamı kaç sezon gıdısına bakarak izledim. 
Kazara 500 gram verse, anında google'layıp Dan Stevens neckline, 
Dan Stevens chin implant diye saatlerce arama yaptım. 
Dostlarımla tartıştım uzun uzun Matthew Crawley'nin gıdısını. 
Onlar yok dediler, 
ben var dedim. 
Şimdi bu önce-sonra fotoğrafıyla umarım gıdının varlığını hepinize kanıtlayabilmişimdir. Bakınız kendisi Mary ile evlenirken bile gıdılı. Terbiyesiz.
Broadway'e gidicem diye, 
sevgilisi terketmiş kızlar gibi gaza gelip rejim yapması beni daha da sinirlendirdi. 

Zaten seni sevmiyodum da iyi ki gittin diziden.









1 Response to 'GIDINI DA AL GİT!'

  1. deniz said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2013/03/gidini-da-al-git.html?showComment=1363736839622#c4336175186907813797'> March 19, 2013 at 4:47 PM

    bişi dicem. bunlar mary'yle düzeyli düzeyli öpüştükçe hayatta beni öpmesini isteyeceğim son insan diye içimden çok geçirdim ama, sezon sonunda boynundan süzülen kanların gıdısına gelince verdiği kıvrım sanırım en tiksinciydi. danke.

     

Post a Comment