Liz Hurley, sayısız turnayı gözünden vurma çalışmalarının ardından 
bu sefer de ünlü bi' kriket oyuncusuyla nişanlanmış. 
Hatta otoriteler yüzüğünü Kate Middleton'ınkiyle bile kıyaslıyo o kadar. 
Fakat ben bu kirketçi Shane Warne'nın yüzüne baktığımda bi' gariplik hissettim. 
O pembelik ve alt dudaktaki saçmalık bir şeylerin yolunda olmadığını gösteriyor gibiydi. Kendisini araştırdım bir de ne göreyim...



Kendisi sayısız ameliyatla before / after tarihinin iç gıcıklayıcı örneklerinden biri olmuş. 
Elizabeth Hurley'nin, kendisinden bile çok ameliyatlı biriyle evlenebilecek kadar düşmüş olması beni çok derinden değil ancak yüzeysel olarak etkilese de 
bir şeyi çok merak ediyorum: 
Tendeki o turuncu-pembelik ameliye olan herkeste zamanla mı oluşuyor, 
yoksa ekstra sağlığın verdiği doğal bir karoten patlaması mı?



0 Responses to 'AH LIZZIE VAH LIZZIE'

Post a Comment