İşte yeni ayakkabılarım! Kendilerini geçen ay çok ucuza kapattım.
 Bunun gururuyla da tepe tepe giydim.
Ayakkabıları internetten indragandiledim. 
Biliyorum internetten ayakkabı almak zor iş ama fiyatları çok ucuz olunca, bi' cesaret geldi, olmadı birilerine veriririm dedim. Sonuçtan memnun kalınca gerek kalmadı tabii. http://www.lovelyshoes.net/ diye bi' site. Çin malı hepsi. 
Aşırı kaliteli olmamakla birlikte yine de umduğumdan dayanıklı çıktılar. 
İkisini shipping dahil 75 Dolar'a kapattım açıkçası. 
Çok da kolay geliyolar ship edildikten 1 hafta sonre kapınızdalar!



                            

Bunları ise gittigidiyor'daki bir butikten 60 TL'ye aldım. 
Aşırı memnunum, çok iyi duruyolar. Hem de yine ve evet; çok ucuzlar!


                                                          
                                      

Bu broşları ve fuları da geçenlerde sitede uzun uzuuuun gösterdiğim 
Feriköy Pazarı'ndan aldım. 
Kalpli broşu, evdeki altın bir kolyeye bağlayarak modifiye ettim. 
Diğerlerine dokunmadım. 
Fuları 2 TL'ye broşları da 5'er TL'ye aldım.

Tabii bu ucuz ganimetlerin değerini toplayıp üzerine alışveriş ettiğiniz başka siteleri de ekleyince zavallı cüzdanım bayaa bi' darbe aldı.
Bu arada bulduğum diğer yeni siteyi çok yakında burada okuyabilirsiniz. 
(Hala paylaşıp paylaşmama konusunda kararsızım. 
O sitedeki her şeyin benim olmasını istiyorum.)
Ay sonu kafalarınıza enjekte ettiğim bu küçük vesveselerden duyduğum gururla, sinsi bir şekilde geriye çekilip bütçesi yokolan gençlerin hazin dramını izlemek üzere sallanan sandalyemdeki yerimi alıyorum. (Hain gülüş)


0 Responses to 'AVANS BORDROMA SEVGİLERLE'

Post a Comment