Bu benim çok sevdiğim Carey Mulligan, Shia LaBoeuf'ten ayrıldıydı hatırlarsanız. 
Şimdiyse Mumford and Sons grubundan Marcus Mumford'la çıkıyolarmış 
hatta galiba nişanlanmışlar. 
Carey'le ben aynı kıtada bile diiliz ama bu beni aşşşırı sinirlendirdi. 
Zaten kızım Carey, sen bunalımın dibinde, eşiğinde yaşayan bi' insansın. 
Bu Marcus denilen insan da -grubu dinlediğimden biliyorum- iğrenç bunalım bi' insan.
 İki genç gibi kafelerde, sinemalarda gezip tozacağınıza kesin birbirinize melankolik şeyler yapıyosunuz. 
Ayrıca da Shia tam en verimli zamanındaydı. 
Kaslıydı, efendim şöhret olmak üzereydi. 
Hayır illa indie takılıcam diyosan al sen o indie'liğini Shia'yla yaşa! 
Bu tombalak çocuktan sana bişey olmaz. 
Bu arada bu Marcus denilen de Laura Marling isimli şarkıcı kızla çıkıyomuş. Tanımadığınız bu isimleri google'larsanız anliycaksınız ki Marcus bairam ediyodur şu an.
 Lakin, bu eski sevgili şimdikinin aynısının 1-2 tık altında. 
oksa birbirlerine de süt kardeşler kadar benziyolar.
Carey ne yap ne et, o yüzükten kurtul, bu pembe yanaklı oğlandan sana hayır gelmez.


0 Responses to 'GERZEK CAREY'

Post a Comment