Jude, Jude, Jude, Jude! Bebeğim bu ne hal? O ve yaka ve içindeki beyaz penyeyle Cevahir AVM'de çalışan vitrin tasarımcılarına benzemişsin. (hani aşırı havalı vitrin yaparar, 10 dakka sonra Hacıoğlu Lahmacun'da lahmacun dürerken görürsün.)
Gel gelelim bıyıklara... 
Sting''le sardalya konservelerinin üstündeki kaptanın bir karışımı gibi olmuşun.
Yani bilemedim geçen gün bir partide Sienna'nın fotoğrafını gördüm, o da hiç iyi durumda diildi ama sen iyice batmış gibisin tatlım.
Ayrıca şapkanın altında da bizden bir şeyler saklıyor gibisin. Burdan gördüklerim bana Levent Üzümcü tarzı bir kelerme olduğunu işaret etti. Dikkatli izleyiciler ''Anneler ve Kızları'' dizisinin yıldız oyuncusunun kafasının, yönetmen tarafından durmadan kadraj dışına atıldığını (özellikle yakın planlarda) farkedeceklerdir.



2 Responses to 'INSAN KENDINE BUNU YAPAR MI?'

  1. Ebbs said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2011/09/insan-kendine-bunu-yapar-mi.html?showComment=1367673583874#c1853960498878223770'> May 4, 2013 at 6:19 AM

    Ben bu blogun yabancisiyim. Moralim cok bozuktu, aksam da cok yakin bir arkadasim dogumgününe gitmek zorundaydim, bu suratla nasil giderim diye düsünüyordum. Blogdan bloga atlayayip kendimi egleyeyim dedi, o blogtan elektrik almadim, öbüründe tutunamadim, beriki beni acmadi derken blogunuza kadar acildim... bir post iki post acildikca acildim, yüzüm gülmeye basladi, Allah da sizin yüzünüzü güldürsün. Yorum yapmadan gecemedim. Bir iki post daha okusam aksam partinin gülü olurum diyorum. Elleriniz dert görmesin...

     

  2. http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2011/09/insan-kendine-bunu-yapar-mi.html?showComment=1367789031121#c338692479037357144'> May 5, 2013 at 2:23 PM

    Ahaha teşekkürler, doğum gününün gülü olmuşsunuzdur umarım, her zaman bekleriz.

     

Post a Comment