Ya ben bu kıza zaten ilk günden beri ısınamamıştım. 
Böyle bi 'Ben alçak gönüllülükten geberiyorum a dostlar' bakışları falan onları da 
hiçbir zaman yutmadım. Ama pusuya yattım ve onu gafil avladım. 
Dostlar bu kadın resmen kraliyet ailesinde diilmiş de bizim gibi normal vatandaşmış gibi Tesco'ya (Bizim buranın Migros'u) dadanıyo. Ağustos ayından beri bu 3. gidişi. 
Bi' de 2 seferinde de aynı kıyafetle gitmiş (Bir tek babetleri değişik)
Ya aptal Kate, biz bu numaraları yutar mıyız? 
Ya sen gırtlağından içeriye organik olmayan bişey sokabileceğine kim inanır?
Resmen sen ve ailen zaten fırsatçı bi' aile olmasa, baban kazandığı ilk parayla seni prenslerin falan gittiği ultra zenginlerin okuluna ite kaka yazdırmazdı. 
Şimdi bana 'Ben 2 kere de olsa aynı kıyafeti giyerim, hiç çekinmem. Tesco'dan da alışveriş yaparım, marka tutkum da yoktur. Azıcık aşım ağrısız başım.' imajları falan çekme. 
Ayrıca bi' koruman da mı yok, torbalarını taşıycak. 
Ya da ordan biri 'Düşesim dur sana taşımak yaraşmaz, ben taşiyim' de mi demiyo? 
Bi' de aval aval kameraya bakmışsın, yazık. 
Senin derdin zaten ilerde William başa geçsin diye ileride yapılacak halk oylamasında 'Ay şu Kate de çok esaslı kız' falan diyip milletin oyunu almak. 
Ama bunu Elizabeth asla yutmaz çiçeğim.
Sen bence biraz kendini bırak, sal. Şöyle kardeşin Pippa gibi partile. Maşallah evlenmeden baya iyi partiliyomuşsun, gördük fotoğraflarını. 
Hadi yemezler, you nash.





2 Responses to 'HADİ BAŞKA KAPIYA!'

  1. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2011/11/hadi-baska-kapiya.html?showComment=1322148184494#c4706166449601424849'> November 24, 2011 at 7:23 AM

    aaaaa şatım da kaldım kızım akşam darında. koskoca plenses utanmadan tesco ya costco ya git. sarayın aylık erzağını alıyor diycem ama 2 torbaylan çıkmış. sevdiği abur cuburu aldı herhal.
    boynuna da sofra bezini dolamış sevimsiz...

     

  2. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2011/11/hadi-baska-kapiya.html?showComment=1329815526464#c1704484925505194976'> February 21, 2012 at 1:12 AM

    Su bakislarinda gorebiliyorum alev alev yanan kralice olma hirsini.Kusura bakma ama sen anca asagi Essex'in sokak kralicesi olursun.Te ne zamanlara kadar arastirmislar da soyluluk yokmus bunun ailesinde ama akıl varmis iste akıııll .. William soyluymus da noolmus saf olmus temiz olmus,bilememis ah bilememiiss.."Naifim ben zarifim ben alcak gonulluyum ben sadeyim ben" yemezler kizim yemezlerr hadi baska kapiya..

     

Post a Comment