Johnny Depp Eva Green'le fingirdeşiyomuş. Bu habere aşırı sevindim. 
Öyle Johnny Depp düşkünü, "Göz altına kalem bir erkeğe bu kadar mı yakışır kızaam" tarzı bir beğenim de yok kendisine fakat Vanessa Paradis de çok düşük be. 
Onun o pirinç dişleri, fare suratıyla Johnny'den böyle çocuklar yapıp adamın kendisiyle evlenmemesine rağmen 14 yıldır dadanmasının bir sonu olmalıydı. 
Uzun soluklu bi dadanmaydı zaten. 
Diğer yandan da Eva Green gibi şeytan bi insandan da bu beklenir. 
Aşırı hoşuma gitti. 
Yuva yıkanların dışlanıp kötülenmesinden de sıkıldım artık. 
Kadın hakkıyla söke söke almış. 
Eva Green gibi güzelsen, o güzelliğin hakkını vermek için böyle kötülükler yapılabilir, normal. 
Benim bu hikayede en çok içimi acıtansa Vanessa Paradis'nin bahtsız laf gevelenemeleri. Efendim Eva da kendisi gibi fransız bir model ve aktris olduğundan ve
 tipi de Vanessa'nın gençliğine benzediğinden böyle bir ilişki durumu olabilirmiş. 
Pıııırrrtt! 
Ha Johnny sana sordu çünkü 
"Tatlım senin gençliğine benziyo zaten, e o da fransız olma mı?" diye. 
Boynuzlanmaktan da insan kendine pay çıkarır mı be?


vs.

1 Response to 'OH BE RAHATLADIM!'

  1. Ufuk Aksoy said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2012/01/oh-be-rahatladim.html?showComment=1327961615605#c7717612330135931934'> January 30, 2012 at 2:13 PM

    Belki adam seviyo, yakıştırmak kimseye kalmaz şekerim. Ama bana benziyo da ondan diyen de az salak diil miymiş ne?

     

Post a Comment