Emmy, Emmy, Emmy... Olucak iş mi bu ya? 
Bu takımın Ralph Lauren olması umrumda diil, cidden.
Annie Hall çevrilmiş 1977'de. Sen giydin bunu 2012'de, e biraz daha geliştir bu stili. 
Tamam bi Diane Keaton olmanı beklemiyorum, o gözlerle zaten olmaz. 
Ama 90'larda Dalmaz Center'da şampanya açtıranlar o kadar parlak kravat takmadı, 
sen mi takıcan ablacım? 
Bak fluya düşen abla nası da şaşkın bakıyo sana.
Rol aldığın Shameless dizisiyle bağlayarak utanman yok mu falan diye espriyi bağlardım 
ama değmez bu kıroluğuna. 


1 Response to 'WHAT CAN I DO SOMETIMES'

  1. missipisi said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2012/07/what-can-i-do-sometimes.html?showComment=1342519441069#c7421654958184223483'> July 17, 2012 at 3:04 AM

    anam sünnet çocuğu gibi

     

Post a Comment