Karar veremiyorum dostlar. Şu Kate Upton denilen kız acaba sanılanın aksine seksi ve memeli diil de sadece tombul bir kız mı? Acaba 'Benim memelerim büyük, seksiyim' diye bize affirmasyon vere vere biz bunun şişmanlığını göz ardı mı ediyoruz?

Bilirsiniz, Sezar'ın hakkını Sezar'a vermeyi de bilirim 
bu yüzden küçük bir araştırma yaptım ve erkekler tarafından bu kadar memeli olduktan sonra 
şişman da olunsa, bir mahsuru olmadığını öğrendim. 

Bakın gayet ılımlı gidiyorum gibi görünebilir ama ben bu kıza sinirliyim. 
Hani benim yan komşum olsa tamam diyicem memeli seksi, okey olucam ama yani bu kız resmen fotomodellik yaparak hayvan gibi para kırıyo. 
1992'li ve şişman şişman para kırıyo. 
Ve erkekler memeye takılıp daha aşağıya bakmadıkları için bunu farketmiyo. 

Şimdi ben bu kızla sert konuşmasını da bilirim, onun kalbini kırmasını da bilirim ancak gözlerinde hiçbir zeka pırıltısı görmediğim için üzerine de gitmek istemiyorum.

Ama bu kıza para kazandırmayalım veyahut Weight Watchers gibi reklamlarda oynatalım ki, 
kızın da azıcık da olsa burnu sürtünsün, elaleme rezil olsun. 
Hem belki kilo verir.






0 Responses to 'KARAR VEREMİYORUM'

Post a Comment