Arkadaşlarım, dostlarım.
Madonna diş teli takıyor, farkında mısınız?
Ve bundan da oldukça gururlu, 
yeni bir trend başlattığını ve güzel göründüğünü düşünüyor.
Öncelikle, Madonnacım iğrenç görünüyosun. 
İkincisi bunu bi 15 sene önce Gwen Stefani yaptı ki onda da iğrenç durdu. 
Üçüncüsü onda iğrenç duran bir şeyin teknik olarak sana yakışması imkansız. 
Çünkü sen çirkinsin. 
Ayrıyetten boynundaki o 13 yazan kolye ne? Ergen misin? 
Biliyoruz kara bir ergenle çıkıyosun ve genç görünmek istiyosun ama bu olmaz. 
Yani ben zaten seni hiçbi zaman sevmedim 
o yüzden 50 yaşındasın diye memelerini açmana da destek olmiycam. 
Takmakta olduğun yarım eldiven, 
saç diplerin falan inan ki bu konulara girip keyfimi bozmak istemiyorum.

Ama yani senin de danışabildiğin birileri olmalı. 
Ben seni zaten görmek istemiyorum 
bi de böyle Peter Pan sendromuna girmiş bir versiyonunla 
hiç uğraşmak istemiyorum. 
Bana biraz saygın varsa git, şu üstüne düzgün bişeyler giy ve 
o ağzındaki plakayı çıkar.




1 Response to 'AAA DELİ !'

  1. http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2013/08/aaa-deli.html?showComment=1377554025875#c6765302325723552801'> August 26, 2013 at 2:53 PM

    bencedistellericokseksi
    aknelerde
    benseksenucyasimdayim
    bunlargencliginalametleri
    destekliyorumhoslaniyorumicimgidiklaniyor
    sozcuokugenckal

     

Post a Comment