Miley Cyrus'un VMA performansıyla ilgili çeşitli paylaşımlarda bulunacağım.
O yüzden izlemeyen varsa öncelikle burdan kızcağızı izleyebilir.

Aslında Miley'le ilgili zaten birçok şey yazıldı ve hakettiği üzere çok da acımasız eleştiriler aldı. Çünkü o dilin sürekli dışarıda olması, o garip hareketler, zorlama seksilik falan anladınız işte, çok gereksiz.

Öncelikle çok kısa bir retrospektifle bu kızın aslında 
bir süredir delirmeye hazırlandığını size özetlemek isterim. 
Bu kızcağımız Hannah Montana karakterinden kopam da gelem diye biliyosunuz, 
o güzel suratına ve diş etlerine yakışacak şekilde saçlarını kıpkısa kestirdi. 
Ardından da 'Bana lezbiyen diyolar, desinler. 
Ben lezbiyenliği bir övgü olarak görüyorum.' 
gibi cahilce açıklamalar yaptı. 
Yani sen daha cümle kuramıyosun, düşünemiyosun 
bi de bize kendini seks objesi olarak, it girl olarak satıcan. 
İmkansız.

Sonra o saçlardan sonra kıyafetlerde de agresifleşip aç-aç yapmaya başladı. 
Aslında bu kısmını anlayabiliyorum. 
Çünkü kızın vücudu gerçekten çok iyi ya. 
Hep göstermek istiyo olabilir, 
yani kabul edilebilir buluyorum.

Neyse.
VMA'e gelelim. 
Yani Miley'nin bir şey kullandığı kesin çıkmadan önce. 
Diyet bira falan içip, kendine olan özgüveni iyice yerine geldi heralde. 
İyi çalışılmış bir sahne şovu olsa, o özgüvene de okey olucaz biliyosunuz. 
Ama kız yani ordan oraya koşup suratımıza uzuvlarını fırlattı. 
Dil vurdu. 
Göt attı.

Böyle şov mu olur?
Biz Britney'ciğiz kızım, Britney'nin VMA şovlarıyla büyüdük. 
Böyle yüzeysel seksapellerle, 
daha ne yaptığını bilmeden anlamadan yaptığın o hareketlerle bizi kandıramazsın.


Aslında Miley'e en güzel cevabı salondaki ünlüler verdi. Ah canım ünlüler. Yani Taylor Swift'in bile Miley Cyrus'tan daha cool olması kabul edilebilir mi? O bile gülüyo kıza. Taylor'ın hayvan gibi dalga geçti videolar da var. Konuyla ilgili olanlara öneririm.



Rihanna'ysa daha çok 'Bitch, please.' modunda. 
Yani o kadar umrunda diil ki çok iyi. 
Çünkü yani ten rengi bir lateks giydim diye bu kadar havaya girmek tabii ki biraz fazla.


She's like 'I couldn't care less.'


Tabii en güzel tepki Will Smith ve ailesinden geldi. 
O kadar süperler ki. 
Yani ailedeki erkeğe benzeyen çirkin kız bile bu olayı enteresan bulmamış. 
Hepsinin yüzünde muhteşem bir korku ifadesi var.



Biraz daha yakın plandan alalım şimdi.



Kız daha küçük, üstüne gitmek istemiyorum, 
o yüzden farkındaysanız çok da uğraşmadım 
ancak...


Aynanın karşısında dil çıkarma çalışacağına, 
biraz squat çalışsa iyi olur.
Yoksa bu popo birkaç yıla iyice süner.




1 Response to 'SOK O DİLİNİ İÇERİ'

  1. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2013/08/sok-o-dilini-iceri.html?showComment=1377847549917#c2935330257871297486'> August 30, 2013 at 12:25 AM

    Bir konudan yola cikip finale giderken yolda bi 35 kisiye daha giydirmene bayiliyorum.
    Imza:WaityKatiehater

     

Post a Comment