Eveeet, sıra geldi ünlülere. Kimse kusura bakmasın ben gerçek bir ünlücüyüm. Ünlüler kazansın sonra da bağışta bulunuyo gibi yapıp bütün parayı ceplerine atsınlar istiyorum. Dilerseniz şimdi biraz ünlüleri övelim.


Survivor / Takım 2: Ünlüler

Doğukan: Ne yalan söyleyeyim, Doğukan'ı ilk gördüğümde vallahi sinirim tepeme çıktı. Çok gereksiz bi tip olduğunu düşündüm , hem ide çirkin. Ama sonraları, öncelikle vücut yapısı ve vücut oranı beni yakaladı. Daha sonra, maymun gibi bir dalda sallanarak balık yemeye çalıştığı görüntüyle karşılaştım, 'tamam' dedim, oldu bu iş. Şimdiye gelelim, Doğukan'ı aşırı seviyorum. Çok saf ve temiz bir oğlan. Helal süt emmiş bir deliğanlı. Yani olaylar karşısında o kadar iyi niyetli ve yapıcı ki. Bi de kötülüğü, üzgünlüğü hiç içinde tutamama dürüstlüğü. Valla tatlı bişi. Doğukan'ı alan yaşadı kızlar. Bu çocuktan kötülük gelmez.

Irmak: Kendisi tam bir semi ünlü olduğu için adaya olan katkısının daha fazla olacağını düşünüyodum. Mesela daha fazla ortalığı karıştırma, kızararak ağlama, bağırma... Ve tabii daha fazla meme. Mankensin ve semi ünlüsün, senden beklentimiz tabii ki daha fazla meme olucak. Irmakçım bak geçen sezondaki Özge ve Ebru'ya, biraz onlardan örnek al. Ağzımıza giriyodu memoliler. Sen de yap bişiler, diğer türlü keyifsiz.

Ümit: Prensim.Ses tonu harika. Kaşları ve bakışları harika. Bir de ondan beklemediğim kadar yardımsever ve paylaşımcı. Fütbolun verdiği takım oyunu geyikleri onda baya bi işe yaramış. Çünkü Ümit'in işlenmemiş hali, gerçek bir ayıydı. Ben kendisini evlenmeden önceki gece hayatı dönemlerinden hatırlıyorum. Kendisi için ayı geldi, ayı gitti denirdi. Velhasıl çok iyi bir ayı. Tez zamanda Duygu'ya hadi o olmadı Dağhan'a bi saldırıda bulunmasını bekliyorum ama galiba o bu işler için çok yorgun. Arkadaşlar, onun birleşme partisindeki danslarını farketmemiş olanlar varsa içinizde, haydi kendisine küçük bir sürpriz yapsın ve acunn'dan izlesin. Mükemmel bişey. Kafayı yedirtecek biçimde iyi. Favorim. Para içinde yüzmesine rağmen kazansa, yine de ses etmem, okeyimi veririm.

Cengiz: Dostlar, Cengiz DEV BİR KEDİ. DEVASA BİR KEDİ. Çocuğumun bir yüzüne bakın, inanılmaz yakışıklı. Hele vücudu adada az çekti eridi ya, süper bişi oldu. Yani Cengiz'le ilgili konuşurken açık saçık ama beni RTÜK'e kapattırmıycak Huysuz Virjin esprileri yapmak istiyorum. O derece. Bi de bu ünlüler kendi aralarında Yeteneksizsiniz oynuyolardı. Orda Cengiz, göğüslerini hareket ettirerek, kas müzesi insanlarla ve biraz da kendiyle dalga geçti.İşte o farklan iyice gözüme girdi. Dedim göründüğünden esprili ve komik bir karakter. Sadece Acun'a Acun Abi demesin yeter. 

Dağhan: Aslında istesem buraya bile yazmazdım. Canım istedi de yazdım. Zira kendisi arafta. Şu an ünsüzlerin yanında, zaten en başta olması gereken yerde. Bir de kendisinden bahsederken ben ünlülüğe ve şan şöhrete kendimi kaptırmadım tarzı laflar ediyor. Dağhancığım korkma, sen zaten ünlü değilsin. Kariyer hedefin, Hayat Bilgisi'ndeki kopilden bir adım ileride olmasın, yoksa canın sıkılır üzülürsün. Ama biraz olay çıkarmanı istemiyo muyum? İstiyorum. Bu arada sanırım Duygu sana halleniyor, dikkatli ol. Çünkü mutlu ve hırssız bir Dağhan hiç işimize yaramaz.

Bennu: Bennuş. Bütün ünlülere geçtiğim torpili tabii ki sana da geçicem. Survivor'da gördükten sonra anladım, gençleri nasıl çıtır çıtır ayıkladığını. Hoşuma da gitti ya. Amma velakin, sen bütün yatırımını o aksanına ve yabancılığına yapıp birleşme partisinde lahmacun lafını duyduğun an kendini kaybettin, çığlıklar attın ya... İşte o zaman bittin gözümde. Sen kendini, filtre kahveye, meditasyona, cheesecake'e konumluyosun Bennu, unuttun mu? Lahmacun ne ya? Orda Hilmicem bile mutluluk dansı yapmamış lahmacunu duyunca, sen neden kendini bıraktın? Yapma böyle, valla Delicatessen'e almaz sonra arkadaşların.


Kıvanç ve Cengo




0 Responses to 'I don't always do Turkish gossip, but when I do, I prefer Survivor (Part II)'

Post a Comment