Resmen inanamıyorum bu görüntülere. 
Bir Bihter Ziyagil olmasan da koskoca prenssin sen olacak iş mi? 
Ve ne gerek var. 
Bir prensin Bon Jovi ve Taylor Swift'le şarkı söylemesinin dünya üzerinde ne gibi bir açıklaması olabilir?

Bugün Taylor bana gelip mikrofonu uzatsa, 
Jack Gylenhaal'ın onu nası bıraktığıyla ilgili bi-iki laf sokup 
sonra da kibar üslubla teklifini reddederim. 

Bu halkla içiçe olma sevdasından 
gerçekten yakında çift halinde 
birer tabloid yıldızına dönüşeceksiniz. 

Ya eskiden salona bi prens girdi mi
korkardık, ceketimizin önünü iliklerdik. 
Şimdi öyle mi, kalk kız diyip şarkı söylüyo seninle.

Bu kadar ortaya düşmenin ne anlamı var? 
Zaten karın elinde Zara poşetleriyle, Tesco poşetleriyle gezip
saçları sersem sepelek dolaşıyo. 
Tamam işte, halka indiniz, zorlama daha fazla. 

Ayrıca William'cığım sana bir sürprizim var: 
Senin karın zaten halk ve zaten düşük. 
Gidip kendimi sevdiricem diye kıçı kırık şarkıcılarla sempati yapmana gerek yok. 
Bi kraliyet sevelim dedik, onun da içine ettiniz. 

En kısa zamanda seni sırtında bir pelerin ve 
kafanda da tacınla görmek istiyorum. 

Yakında dolmuşta omzuma dokunup
 'Bi Beşiktaş uzatır mısınız?' diyiceksin diye çok korkuyorum.


Beni rezil ediyosun.


1 Response to 'OLMAZ OLSUN BÖYLE PRENS!'

  1. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2013/11/olmaz-olsun-boyle-prens.html?showComment=1385588967967#c6619886708274125449'> November 27, 2013 at 1:49 PM

    Heralde baska bir seye bu kadar gulup bu kadar hak veremezdim. Daha sabah duydum olayi hemen videosunu buldum, bulmaz olaydim. Arkadas eyvallah Amerikalisin sulalen raad panpa da koskoca Prens William la da beslik cakilir mi yahu? O zaman burdan cikinca da BurgerKing de menü yeseydiniz.. Ama Taylor da haklii o da haklii,bakti prens prenslikten cikti asagi Essex in mahalle karilariyla evlenio,besligimi cakar gecerim Qanqa dedi. Hayir Kate in prensese donusmesi gerekioken William halka donustu,artik nasi bi pacozluk aurasi varsa kadinda.. Acirim acirim da Prens George a acirim,onun kralligina kalacak anilara bak;zara torbali bir anneyle beslikci baba!
    Nenes The waitykatiehater

     

Post a Comment