Bu Lena Dunham'la ilgili düşündüm taşındım 
benim de söyleyeceklerim olduğuna karar verdim.

Hele ki Vogue'a kapak olduğu şu günlerde bir kelam etmemem imkansız hale geldi.

Ben genel olarak bu kızı gayet başarılı, komik, esprikli falan buluyorum 
bunda sorunum yok. Dizi de çok iyi.
Allah artırsın, aferim tadında bir takım övücü sözler.

Ancaaak, 
kızın koca poposunu görmekten çok sıkıldım. 
Gerçekten çirkin popo görmeyi itiraf edin, hiçbirimiz istemeyiz. 
Bu konuda uygarmış gibi davranmak istemiyorum.

Ama asıl sorunum kızın poposunun falan çirkin olması değil, 
dizinin yazarı da Lena'nın kendisi olması. 
Yani poposunu, memesini ne zaman açması gerektiğine tamamen kendi karar veriyor. 
Bu konuda çok rahat ve kendine de çok güvenli görünüyor.
Ve de işte bunu sakın anlamadığımı sanmayın 
-çünkü anlaması çok kolay- 
belli bir amaç için yapıyor. 
İşte efendim genel geçer güzellik kaidelerini bozmak cart curt.

E sen tam iki sezon boyunca bunu bana anlatmak için her bölüm poponu memeni, 
hiçbir dijital düzeltmeye girmeden yayınlıyosan; 
Vogue'a çıktığında da 
özellikle aynı şekilde
 photoshop'suz bıçaksız kesiksiz bir şekilde o dergiye kendini yayınlatacaksın. 
Benim sinirlendiğim nokta bu.


E hani sen kuralları yıkıcaktın, 
hani gerçek Amerikan gençliği Sex and the City'deki gibi diildi, 
kan ağlıyodu ne oldu? 
Bi kapağa tav mı oldun?
Hayvan gibi photoshop'la o dergiye çıkmanın ne alemi var? 
Yiyosa konuş Anna Wintour'la oraya da aynı şekilde çık.
Bu bir duruş diil miydi, biz mi yanlış anladık?

Ha bu dizi özgün bir hikaye olsaydı yine eyvallah derdim 
ve fakat dizi de hayvanlarcasına otobiyografik.

Takıldığım bi diğer nokta da 
bu hayvanlarcasına otobiyografik dizide, 
kızın durmadan en yakın arkadaşlarına çemkirmesi.
bu da beni çok üzüyo.

Marnie'yi sırf güzel diye bölümlerce aşağılarken, 
ağzını yarılayarak Zac Posen'lar içinde seksi olmaya çalışan pozlar falan vermeyi, 
ben yemiyorum söyliyim...
Şu aşağıdaki Golden Globe olayından bahsediyorum.



Allah'tan dizideki çocuklar 
Coen Kardeşler'in filmine kapak atmışlar da 
gözüm arkada kalmıycak.

Neyse, öncelikle 3. sezonu bi izleyip keyiflenelim de, 
diziyle ilgili görüşlerimi ayrıca paylaşacağım.












1 Response to 'DAHA DA UYGAR OLAMIYCAM!'

  1. nesli said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2014/01/benim-de-soyleyeceklerim-var.html?showComment=1390509848988#c1039488626175610479'> January 23, 2014 at 12:44 PM

    well put.

     

Post a Comment