Bilirsiniz ki çok kısa zaman öncesine dek Shia Labeouf arkadaşımızı 
korumam altına almıştım. 
Küçük bedenine sığdırdığı o sinirli yapısı, 
kötü giysileri ve çirkin kız arkadaş seçimleriyle göz bebeğim olmuştu. 

Shia'nın fos olduğuna dair ilk uyanışım 
geçenlerde izlediğim Charlie Countryman isimli 
salak saçma filmde oynadığı başrol ile başladı.
Hadi tamam dedim, 
yanlış seçti çocuk Nymphomaniac'ta oynayarak durumu düzeltti falan.
Ay ama sonrası çok kötü geldi.

Olaylara hakim misiniz bilmiyorum ama bu küçük adam, 
kendi kendine sanatçı olmaya karar vermiş. 
Gitmiş kısa film çekmiş, 
kısa filmi de Daniel Clowes'dan araklamış.
Bu ortaya çıkınca da gökyüzüne "I am sorry Daniel Clowes" yazdırmış.
Gereksiz.

Sonrasında mı hemen öncesinde mi bilmiyorum, 
bi tane de sergi açmış ki adı #iamsorry.
Sergiye giren içeride smokinler içerisinde oturan 
kafasına kese kağıdı geçirmiş bi Shia Labeouf buluyor. 
Kafasındaki kese kağıdında da "I am not famous anymore" yazıyor.

Bu saçmalığın akabinde bizimki canı sıkıldıkça gökyüzüne "
Start creating" "Stop creating" yazdırmaya devam ediyor.

He neden sonra, 
yani millet bu çocuğumla orda burda dalga geçtikçe 
bizimki dudişlerini büzüp ben oynamıycam diyip kendini emekli etmelere kalkıyor.
Bu arada, bu emeklilik Teoman'ınkinden bile kısa sürdü.

Şimdi yine açılışlarda, davetlerde boy gösteriyo.


Ha bu yazdıklarım daha hiçbişey sadece size durumu özetledim.
Şimdi Shia'nın üzerine gideceğim kısma geldik.


Öncelikle Shia sana "Ne gerek var?" diye sormak istiyorum. 
Yani altın kuru, keyfin yerinde ne diye ben sanat yapıcam diye kasarsın ki. 
Otur oturduğun yerde. 
Bi de nedir bu iki Brooklyn görüp organik kinoa yiyince 
hemen bohem artiste bağlamak? 

İki gün önce Transformers'da rol alıp, 
ağzından tükürük çıkararak "çiyuv çiyuv" diye 
oyuncak oynayan çocukların biletlerinden
para kazanan sen diil miydin? 
Nerden birdenbire böyle idealist ve 
baş kaldıran bir mizaca bürünesin geldi?

Bi de hani sanatçı oldun diyelim, 
gökyüzüne yazı yazdırmak mı aklına gelen en iyi fikir?
Kafana kese kağıdı geçirmek mi? 
Ula bi de bunları tam Nymphomaniac'ın tanıtım turlarına denk getiriyosun. 
Kendine acımıyosan, Lars'a ve Charlotte'a acı. 
Vazgeçtim Charlotte'a acıma, o çemçüğü ben de hiç sevmiyorum.

Ha bu asi tavırların konusunda bu kadar kararlıysan, 
o afra tafraları galalara gidip yapmıycan. 
Evinde oturucan. 
"Hem galaya gidip ortamımı yapiyim, istediğimde de gökyüzüne yazı yazdıriyim"le 
olmaz bu işler.

İnsanın google'landığında bi gururu olur. 
Eskiden Shia yazdım mıydı hemen yanında girlfriends çıkıverirdi. 
Şimdi hayvan gibi ilk sırada plagiarism çıkıyo be utan. 

Ha bi de millet haklı olaraktan bu konularla ilgili haber yaptığında 
çirkin sevgilisini alıp da Rio'ya kaçıyo piç. 
Böyle bohemyanın gözü kör olsun.

Beni rezil ediyosun Shia Shia Bend.




Ha bunları ben yapmadım, 
sonra arakladı diyip bana da gökyüzüne 
"I am sorry" yazdırtmayın.










1 Response to 'BENİ REZİL EDİYOSUN SHIA'

  1. Anonymous said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2014/02/beni-rezil-ediyosun-shia.html?showComment=1392918268469#c1287269851764628260'> February 20, 2014 at 9:44 AM

    Açtığı sergi de araklama, bunun üstüne herkesler yazdı. Marina Abramovic'in 70lerdeki iki performansından çaldığı uyduruk kandırık birşey.

    Bu arada biraz daha sık yazabilirsen çok sevinirim sevgili Holding çünkü en güzel burada madilenebiliyorum.

     

Post a Comment