Drew Barrymore, yeni filmi Blended'in galası için çocuklarını evde bırakmış.
En azından kendi böyle diyor. 
Ama bana göre işin aslı, çocukları yemiş ve galaya da bu şekilde katılmış.
Bu görüntünün başka bir açıklaması olamaz.


Şimdiiii 
"Annelik kutsaldır hatta Kutsi'dir." 
"Sen o 9 ay nasıl geçiyo biliyo musun?" 
"Sen bir anneyle dalga geçerek günahların en büyüğüsün." 
veyahut
"Ana her zaman güzeldir."
tarzı göstermelik iyilik laflarını geçelim öncelikle.
Önce birbirimize dürüst olalım.
Burda kurtarılması gereken bir çocuk var. Şaka şaka.

Tamam anne oldun, yeni doğurdun, haklısın diyelim.
Hamilelik kilosu, 
ergenlik kilolarından sonra kiloların en belalısıdır diyelim.
Ama kimse sana o beyaz elbiseyi zorla giydirmiyor.
Kimse, o elbiseyi iyice daraltalım da 
çocuk hala karnından çıkmamış gibi görünsün diye ısrar etmiyor.
Kısa kollu giy demiyor. 
Bunları sen kendin yapıyosun Drewcuğum.

Ki ben seni severim, 
bu kıyafeti kabul edemiyorum, 
çünkü gereksiz bir kıyafet.
Sen Cameron Diaz'ın katıldığı galaya 
nasıl böyle bir kıyafetle gelme özgüvenini gösteriyorsan,
ben de 
bu kıyafete ve 
pişmaniye gibi insanların üstüne abana abana gülmene, 
o kıyafetle dışarı çıkmana tepki gösteriyorum.

Daha da sinirlendiğim, kendini yüz güzeli ilan etmen.
Yüzüm yeter, saçım yeter diye 
patates patates fotoğraflarını görmekten bıktım.
Bi' de bi' instagramına giriyim dedim, 
full şirinlik ve yemek yeme fotoğrafı.
Ya insan utanır bu kadar şirinlikten.
Ben bu kadar şirinlik muskalığına karşıyım.

Şirinlik -eğer çok zor durumda kalınırsa-
kapalı kapılar ardında yapılmalı.

Bu işlerin temeli aslında, 
çirkin ve ünsüz koca seçmekle alakalı.
Ama bu konuyu ayrıca irdeleyeceğim.

Derhal kendine çeki düzen ver, 
yoksa daha sert konuşucam.








0 Responses to 'EVDE BIRAKMIŞ'

Post a Comment