Arkadaşlar kimse kusura bakmasın, 
ünlülerin dış görünüşleriyle de dalga geçemiyceksek 
bu fakirliğin hiçbir amacı yok. 
O  yüzden size her defasında hatırlatmaya çalıştığım üzere, 
lütfen ama LÜTFEN 
hiçbir suçluluk duymayın.
Zaten onlar aşırı derecede zengin, öyle düşünün.

Şimdi ben izninizle Kim Kardashian'ı topa tutacağım.
Bu çekim gerekli mi? Bu çekim estetik mi? Bu vücut güzel mi? 
Arkadaşlar ben bu cüsseyle 30M'ye binip otursam (ki tarzım değil)
on kere cıklarsınız, 
aşırı ayı olup yer kapladığımdan dolayı. 
Teyzeler itekler.

Şimdi aynı popolito, 
sırf ünlü diye neden anlayış gösterelim?
Üstelik ünlülüğün tek sıkıntısı rejim yapmak iken 
bu kadın onu da yapmıyor! 
Ula sen git bir greyfurt ye, 
git bir anoreksiya ol, 
ne bileyim git bir diyetisyenle çalış.

Benim burdaki yerli semi ünlüm bile, 
elindeki avucundakini sıka sıka tüm parasını 
Şeyda Coşkun'a yatırırken seninki olacak iş mi?

Bakın bu Kim öyle sinsi, 
öyle içten pazarlıklı, öyle işini bilir bir kadın ki, 
sırf rejim yapmamak için 
bütün ailesinin popolitosuna ekstra popo taktırdı!

Ya insan sırf kendimi yayıcam diye, 
rejim yapmıycam her şeyi götürücem diye
bütün ailesin kıçına 
ekstra popo taktırıp bunu moda haline getirir mi? 
Bütün sülalede poposunda ekstra popo takılmamış 
tek bir birey var o da Kendall kardeşim. 
Ki o da takmamak için zor tutuyo kendini 
ama meslek icabı taktırtmıyorlar heralde. 
Ailede tek meslek sahibi olanın 
o olduğunu düşünürsek de taktıramıycak sanırım.

İnsanın tek meşguliyetinin kendisi olup, 
kendisine de yayma felsefesi edinmesi 
bir yandan da çok büyük, çok cesaretli  bir durum.
Ha tabii bakın, 
size bilmediğiniz de bir şey söyliyim.
Bu Kim, 
hamburgerleri, börekleri gümletirken 
Kanye aşırı sinir yapıyomuş. 
''Yemiycen'' diye eline vuruyomuş.
Hatta buna bir ara eğitmen tutmuş. 
Eğitmen ''Ben yapamaycam'' diyince de, 
''Ben istedim mi ayak bileğinden bile incelteceksin yavrucum'' demiş. 
Çok ciddiyim, bilirsiniz yalanım olmaz.
Ama sonuç gördüğümüz üzere başarısız.

Hatta bir başka kaynağa göre, 
bu kız ikinci kez hamile kalmak istiyomuş ancak 
DAHA DA şişmanlamak istemiyomuş, 
bu halini zor toparlamış North Bebek'ten sonra. 
Zaten hepimiz çok iyi hatırlıyoruz.
Bu yüzden de ikisi döllerini 
Hindistan'da başkasının karnında döllettirticeklermiş. 

Şimdi fotoğraflara dönersek, 
ben bu fotoğraflarda bir bel inceliği de göremiyorum.
Ben burada sadece aşırı derecede irilik 
bir de esmerlik görüyorum.

Haydi hodri meydan, 
şu bel şişmanlığın da bir moda et de 
biz de biramızı kana kana içelim.








3 Responses to 'ADINI SEN KOY'

  1. deniz said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2015/05/cok-afedersiniz-ayi.html?showComment=1431427572989#c8434157249794660913'> May 12, 2015 at 3:46 AM

    yaaaaaa ben her seferinde aynı ikileme düşüyorum ve sonuç olarak yabancıları itin götüne sokarken türk ünlülerin dış görünüşüne pek bişey demiyorum. yalan yok feyste postlayamam, feminist kınamalara göğüs geremem, ama bu meselede yol gösterici sözler duymak çok iyi geldi kardeşim.

     

  2. http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2015/05/cok-afedersiniz-ayi.html?showComment=1431443660098#c4296200383532107351'> May 12, 2015 at 8:14 AM

    Yerli ünlüden ben acayip tırsarım. NOKTA.

     

  3. cansu sahin said...
    http://yalcinkayaholding.blogspot.com/2015/05/cok-afedersiniz-ayi.html?showComment=1431465246303#c1461709673895366618'> May 12, 2015 at 2:14 PM

    Cok guzel yazmışsın canikom

     

Post a Comment